אודות בועז שטיין

אודות בועז שטיין (סימן רשום) מעמודי התווך וראש חץ מוביל בענף ותעשיית האיפור המקצועי בישראל ומחוצה לה ב-20 השנים האחרונות.
הקריירה המקצועית של בועז עוברת מביה”ס לאיפור של הטלוויזיה, דרך הפנתיאון של תעשיות הסרטים בארה”ב לרבות איפור כולל לסרטים ואפקטים מיוחדים ועד ייעוצים כיום לאקדמיה של “MUD ” לוס אנג’לס – ארה”ב בכל הקשור לפיתוח מוצרים ורעיונות לשימוש במגוון הקיים, וכן למשרד הבטחון הישראלי להכנת ערכות הסוואה ללוחמים ובנוסף קורסים למאפרים/ות וקוסמטיקאיות נבחרים ופינות הדרכות ולימוד בטלוויזיה.
בועז שטיין השאיר את רישומיו המקצועיים בכל שער מגזין יופי ואופנה מוביל, בתחרויות מלכות היופי, בהפקות הנחשבות ביותר של חברות האופנה המובילות, בסרטים ובמרבית ארועי התיאטרון והבידור המפורסמים ביותר בישראל.

בועז שטיין עיצב את יופי פניהן של מרבית הכוכבות המובילות בתחום הדוגמנות, הזמר והריאליטי בישראל.

חב’ בועז שטיין בע”מ, במגוון מוצריה הרחב, מביאה לידי ביטוי את הידע המקצועי הרב שנצבר במהלך השנים מתוך הבנה לצרכי המאפר המקצועי מחד ו”המשתמש הסופי” מאידך .

הכרזת החברה כיעד “להביא מוצרי איפור מקצועי לשימוש אישי” מעידה למעשה על בסיס ותוכן דרכה ופעולתה:
פיתוח (פטנטים רשומים), עיצוב וייצור מארזים מודולריים וכלי איפור לנוחות המאפר תוך מחשבה על המילוי מחדש ותחת הכותרת של יצירתיות, פשטות ואיכות.

כהשלמה מתבקשת, מציעה החברה מגוון מוצרי איכות בלתי מתפשרת בהרכבם.
“……. אני אוסף את השמנת של המעבדות בארה”ב ומרכז את הטוב מכל מעבדה מובילה”, מצהיר בועז שטיין.

ואכן תכולה איכותית של שעוות דבורים (הגנה בפני גירויים ועמידות למים) כמו גם חומרי חיטוי טבעי כ”פרופוליס” (נוגד בקטריות ועובש) והקפדה על פגמנטים איכותיים שמקורם במחצב טבעי (mica) כל אלו מהווים עדות נאמנה להקפדה קלה כחמורה על שעתיד לבוא במגע עם עור פנינו.

מוצרי האיפור של החברה, על עושר גווניהם (מעל 60), תופסים מקום של כבוד בכל בתי הספר המובילים למקצועות האיפור בישראל וזוכים לרענון והתחדשות מידי תקופה תוך זמינות קבועה של כל המגוון כל ימות השנה.