ריסים דקים

כמו השיער שעל ראשנו, גם שיער הריסים סובל מפגעי הסביבה,השמש, איפור ותכשירים לא נכונים, מותירים את הריסים ללא הגנה. כדי להתגבר על פגעי הסביבה, אין פתרון יותר טוב משימוש במסקרה מעבה, בעלת מרקם קרמי ומברשת בעלת שיער צפוף מאוד.

טיפ מאפרים

ניתן לשדרג את המסקרה הקיימת ברשותכם למסקרה מעבה ע”י
1. הנחת מסקרה ( שחורה ) לכל אורך הריסים.
2. ולאחר טובלים מברשת איפור בפודרה שקופה המעניקה עובי ונפח ומניחים בזהירות על הריס.
3. לבסוף משלימים את הפעולה בהנחת מסקרה שחורה ( בשנית ) לגימור שחור ומלא לריסים.

ריסים קצרים

כמו עובי הריסים המשתנה קיימים ריסים קצרים. ריסים באורך של 8 עד 12 מילימטר נחשבים לריסים ממוצעים. רק מסקרה מאריכה על בסיס פולימרים, ( אותו חומר לבן המצורף לצד המסקרה השחורה ), מעניק מראה של ריסים ארוכים. על כן שימוש במסקרות מסוג זה יספקו את המראה הארוך לריס. כמו כן ישנן מסקרות אשר פורמולת הפולימר משולבת יחדיו בנוזל המסקרה השחור.

ריסים ישרים

אין כמו מראה של ריסים עגולים לעין, המעניקים תוצאה מרשימה לכל איפור מעדין ועד דרמטי. כדי לעגל את הריסים, נעזרים במעגל ריסים. לפני הנחת המסקרה, מעגלים את הריסים ע”י שימוש במעגל ריסים, אשר מפעיל לחץ על שורש הריס וגורם לשיערה להתעגל כלפי מעלה. בעת עיגול הריסים, יש להמתין בין – 5 ל- 10 שניות על מנת ליהנות מהאפקט המרבי. טיפ מאפרים: מומלץ לבחור במעגל ריסים איכותי בעל כרית סיליקונית ולא גומי. כמו כן, למי שחוששת משימוש במעגל הריסים, ניתן לעגל את הריסים ע”י שימוש בכפית מטבח רגילה. העיקרון עובד כמו עיגול סרט מתנה כאשר מסתלסל בעת החיכוך במספריים. בעזרת כרית האגודל מחליקים את הריס אל הכפית ולוחצים את הריס את גב הכפית, עד לעיגול מלא. ולהשלמת המראה מניחים מסקרה שחורה המאריכה ומעבה.

כחול, ירוק או אפור… איזה צבע לבחור?

כמו הצלליות המשולבות זו בזו על העפעף באופן הרמוני וזורם, כך גם חשיבות התאמת גוון המסקרה. את גווני המסקרה ניתן להתאים לא רק אל איפור העין אלא גם לגוון העין. ע”י שימוש במסקרה צבעונית ניתן להקפיץ את גוון העין: לעין ירוקה נבחר במסקרה סגולה, לעין כחולה נבחר במסקרה בורדו ולעין בגוון דבש נבחר במסקרה כחולה. כמו כן לנשים המחפשות מסקרה ניטרליות התשובה ברורה – מסקרה שחורה ! המשתלבת ובמתמזגת בכל מראה איפור . ניתן להשתמש במסקרות בצבעים זהים וזורמים לגוון העין: מסקרה חומה / שחורה לעיניים חומות, מסקרה כחולה לעיניים כחולות וכן הלאה… לנשים שאוהבות את הריסים בגוון טבעי ועדין, ניתן לבחור במסקרה אפורה, חומה או שקופה.

איך מנקים, ומסירים מסקרה עיקשת?

אין דבר מתסכל יותר מלכלוך או שארית מסקרה על העפעף לאחר איפור מושקע. הדבר הראשון שבא לנו לעשות,
זה לנקות מייד עם מקלון אוזניים לח. אך לא זה הפיתרון להסרה המושלמת. על מנת להותיר את העור נקי משאריות המסקרה המרוחות, יש להמתין מס’ דקות לייבוש מוחלט ולאחר להסיר בעזרת מקלון אוזניים יבש. מסקרה עמידה במים, מסוג waterproof מסירים באמצעות חלב פנים או ג’ל לניקוי העיניים. בכדי לא ל”היפרד” מהריסים לשווא בעת הסרת המסקרה, יש לעצום את העין ולעסות את העפעף עם כיוון צמיחת הריס, עד לניקוי מוחלט וחוזר חלילה גם בריסים התחתונים.

ריסים מלאכותיים

בנות רבות חוששות כי השימוש בריסים מלאכותיים ייצור מראה מלאכותי אני בדעה כי הוא יוצר מראה מלכותי,
זו דרך מצוינת לשדרוג כל הופעה, כולם יראו את ההבדל במראה העין הפתוחה, המוארת והמודגשת. אבל לא בהכרח יידעו או יבחינו בדיוק במה עשית אשר גרם להבדל זה.” כיום ישנם סוגים רבים של ריסים מלאכותיים המעניקים מראה המשווה לטבעי – “שלך מהבית.” בעקרון הריסים מלאכותיים מתחלקים לשתי קבוצות:
1. ריסים שלמים – המגיעים כסט מלא לריסים. 2. ריסים בודדים – המגיעים באריזה של קבוצות שיער קטנות באורכים שונים המתאימים למילוי ואורך. בחנויות לאיפור מקצועי ניתן למצוא ריסים בצבעים, טקסטורות המשולבים באבני קריסטל, נוצצים, נוצות ושאר תוספות, המתאימים להפקות אופנה ואיפורי פנטזייה אמנותיים.

החומרים הדרושים להדבקת הריסים:

– דבק להדבקת ריסים
– ריסים מלאכותיים
– מראה
– פינצטה
– המון סבלנות.

השלבים להדבקת ריסים:

1. בעזרת פינצטה מוציאים את הריס מן האריזה בזהירות
2. מניחים דבק ריסים על הריס המלאכותי
3. ממקמים את הריס המלאכותי על העין ומצמידים אל שורש הריס הטבעי.
4. ממתינים עד לייבוש מלא ולאחר מושחים את הריסים המלאכותיים והטבעיים יחדיו
במסקרה שחורה המלכדת את הכל למראה אחיד ומושלם.

בעזרת המסקרות החדישות, מעגל, ריסים מלאכותיים ושאר טריקים איפורים, אפשר לעשות עם הריסים כמעט כל דבר… לעבות, להאריך, לעגל וליצור מראה של ריסים מושלמים. עם קצת סבלנות ושימוש במוצרים נכונים ואיכותיים ניתן להגיע למראה המבוקש ” ריסים שחורים, מלאים וארוכים.” כך, חלומות מתגשמים ! “