מתכוננת ללכת לים ולטבול עם בגד הים החדש שלך? להראות מאופרת על חוף הים או בבריכה, נראה לעיתים כמשימה בלתי אפשרית.
אומן האיפור בועז שטיין, מציע מספר טיפים שבעזרתם ניתן לעשות זאת ועדיין להיראות מצוין. כן, כן, גם בתנאי החום , הלחות הגבוהה ואפילו בתוך המים… אם רק נקפיד על כמה כללים קטנים וחשובים:
השלבים באיפור:
קרם הגנה
לפני הכול, יש למרוח בנדיבות על הפנים והגוף קרם הגנה איכותי מפני קרני השמש. רצוי לבחור במקדם הגנה על בסיס מים, על מנת שלא יסתור את שעוותיות של בסיס המייק אפ.

מייק אפ

למראה אחיד וחלק לעור הפנים, הניחי מייק אפ בגוון עורך בעזרת מברשת סיליקון או ספוגית לחה. מומלץ לבחור במייק אפ על בסיס סיליקון או שעווה, אשר מתנגד למים ובכך נשמר לאורך זמן.

קונסילר

לנטרול כהויות וסמני עייפות מסביב לעיניים, הניחי קונסילר בעזרת מברשת סיליקון עד להסתרה מלאה. מעבר לנטרול הכהויות, הקונסילר נותן נקודות אור ופותח אל שטח העין.

פודרה

למראה מט ואחיד, פדרי את הפנים בעזרת פודרה שקופה וכרית פידור.

עיניים – צלליות / סומק בקרם

אזור העפעפיים נוטה במיוחד להזיע. כדי לנטרל זאת, בחרי בצללית או סומק בגוון טבעי על בסיס ‘קרמי’ והניחי על העפעף בעזרת מברשת סיליקון רחבה ולאחר פדרי במעט פודרה שקופה על הסומק או הצלליות בקרם על מנת שלא תמחקנה במגע עם הלחות והמים, בים או בבריכה, לאחר נניח את אותו סומק במרקם ‘קרמי’ גם על תפוחי הלחיים.

תיחומים

האיפור לים או לבריכה הינו מינימליסטי למדיי, על כן אם בכל זאת חשקת להעצים את מראה העין, עשי זאת בעזרת עפרון בגוון ירוק או תכלת, בתוך העין או צמוד לשורש הריס התחתון וקבעי בעזרת צללית אבקתית באותו גוון, בעזרת מברשת זוויתית צרה. .

מסקרה

למראה עשיר ומלא לריסים, מדגישים את הריסים במראה קליל וטבעי במסקרה שחורה עמידה במים, מסוג ‘ווטר פרוף’.

שפתיים

בחרי בשפתון טבעי ועדין ומלאי את השפתיים, עד למראה אחיד, ניתן לשלב גלוס שקוף למראה זוהר ומבריק.