מאת: ענבר שקד

מי לא אוהבת מראה של עור חלק ומושלם? בין אם מדובר באיפור עדין או דרמטי. עם טכנולוגית HD (High Definition) , את יכולה להגשים את החלום ! טכנולוגיית HD תקנה לעור פנייך מראה בריא, צעיר וחלק ותשדרגי את מראה פנייך ל”גלאם” וזוהר של כוכבת. בנוסף שיטת איפור זו תעניק לך עמידות ורמות דיוק מדהימים במס’ דקות בלבד והכל עם מברשת אחת ה : airbrush.

לראשונה בארץ:
מהפכה באיפור המקצועי המותאמת לטכנולוגית השידור החדשה – High Definition

מהי טכנולוגית ה-HD?

טכנולוגית ה-HD High Definition עדיין נמצאת בפתחי דלתות הארץ, אך לפי סגסוגה בחו”ל, זאת רק ההתחלה. בשיטת HD כמות המידע המועברת למסך גבוהה יותר מאשר בשידורי טלוויזיה ברזולוציה רגילה (SD) שבהם אנו צופים כיום. רזולוציית השידור יכולה להיות גבוהה עד פי 4 מטלוויזיה רגילה. המשמעות של השינויים הטכנולוגים היא שהתמונה ב- HD חדה מאד, מספקת צבעים אמיתיים ונקיים יותר מאלה שהתרגלנו אליהם עד היום וכמות פיקסלים גדולה יותר.מהפכת השידור החדשה ה-High Definition ( תמונת מסך חדה וברורה יותר), הגיעה לישראל וכל תעשיית האיפור וה”שואו-ביז” נערכת. במציאות החדשה תחשוף המצלמה בבירור פגמים וליקויים בפניהם של המצולמים, מגישי חדשות ותוכניות טלוויזיה, דוגמנים, שחקנים וכמובן כלות ביום חתונתן . התעשייה כבר בלחץ ומחפשת פתרונות מקצועיים הולמים.

המאפרים כבר נערכים ל”קרב” … בתחום הקולנוע והטלוויזיה שידורי ה-HD מחייבים להחליף את סגנון האיפור המוכר לנו ולעבור לשיטת איפור אחרת לגמרי שתקנה את המענה הנכון – האייר בראש HD

אז איך זה קשור לאיפור ?

כאשר מדובר באיכות תמונה גבוהה, כל פגם, קמט ופצעון נראה בבירור לעין וכל אי דיוק באיפור מורגש, מסימני משיחות המייק אפ ועד לסומק כתמי. על כן טכנולוגיית ה HD מקנה את הפתרון המושלם בגימור עור הפנים ואיפור העיניים.

קצת היסטוריה

טכנולוגיית האייר בראש כבר קיימת שנים רבות, בתחום התעשייה ובמושגים השונים לגמרי ממה שאנו נחשפים כיום, כמו צביעת שטחים גדולים, מכוניות, קירות, ועד לקו האמנותי של ציור באייר בראש, ציור גוף ודוגמאות לעיצוב הציפורנים.

אז איך זה עובד?

שיטת האיפור במברשת ההתזה ( האייר בראש ) מקנה שימוש קל ונוח ע”י התזות קטנות של מייק אפ באמצעות הקומפרסור ( מדחס אוויר ) המעניקים לפנים מראה
חלק ובעל גימור מושלם של מייק אפ בתוך דקה אחת, בניגוד לספוגית המייק אפ שמעבירה את המייק אפ ממקום למקום ומותירה אחריה את שבילי המריחה.

גם לחתן ולכלה מגיע.

כיום השימוש בטכנולוגיה זו, נכנסה כטרנד חזק בתחום המתחתנים.
מפאת היתרונות הרבים : מהירות עבודה, דיוק ועמידות למשך שעות ארוכות.
גם לחתנים מותר, יתרון נוסף המאופיין בשימוש ב שיטת ה HD הוא מינימום
חומר ומקסימום הסתרה. המתאימה לחתנים הרוצים להסתיר פגמים, כהויות
וללא הסגרת האיפור.

רוצים גם?

אומן האיפור בועז שטיין בשהותו בארה”ב למד וחקר את השיטה במשך מעל לשנה בצורה המקצועית והמעמיקה ביותר ובדרך זו, הבין את הגודל הפוטנציאל בתחום האיפור בארץ והביא לראשונה ובבלעדיות את מוצרי ולימודי ה HD , במסגרתם הוא מלמד את רזי המקצוע למאפרים מתחילים, מנוסים וסלבריטאים כאחד.

לדברי בועז שטיין: “כיום עם התפתחות הטכנולוגיה במהירות, אנו כמאפרים, חייבים להשלים את הפערים ולהתאים עצמנו, על מנת לתת ללקוחותינו ( כלות, אופנה וטלוויזיה ) את המענה הטוב והאיכותי ביותר”.