לקראת פורים “בועז שטיין” המרכז לאיפור מציג: מראה “בובתי- רנסנסי” בהשראת “צרפת של ה-120”. מראה פורימי זה נותן לנו את האופציה להתאפר לחגיגות הפורים מבלי “להתחפש” באופן מוגזם – דבר הכרוך בכמויות גדולות של איפור. אומן האיפור בועז שטיין, בעל חברת האיפור “בועז שטיין”, מספר לנו שהמראה ה”בובה הצרפתית” הוא התשובה הפורימית לאישה המודרנית

“כולנו מכירות את מסיבות הפורים, בהם אנחנו מתקשטות בנוצצים וכמויות גדולות של איפור, שמלכלכים ופוגמים לעיטים בהנאה הכוללת באירוע. מראה הפורים של אומן האיפור בועז שטיין, מאפשר לנו להתחפש בנגיעות מינימליסטיות של איפור וליצור מראה מרשים ולא שיגרתי, תוך כדי התמקדות בהדגשת העיניים.

את המראה ה”בובה הצרפתית” ניתן להתאים למגוון רחב של סגנונות לבוש, כאשר הגוונים שנבחרים הם המפתח למראה מקורי חושני יוצא דופן בחגיגות הפורים”.

מראה ה”בובה – צרפתית” של “בועז שטיין” מציג הדגשה והגדלה של העיניים בגוונים פסטלים חמים וקרים המשדרים אמירה של פנטזיה מודרנית ועכשווית.

כדי ליצור את המראה הייחודי, המאפר בועז שטיין הדביק ריסים מלאכותיים מעל העין ומתחתיה ליצירה של קו תחתון ועליון מודגש. להשלמת איפור העיניים יש למשוך קו אייליינר שחור המשדר מראה נועז, חושני ומודגש. ניתן להגיע למראה “הפורצלני” ע”י משחק שימרים מוזהבים שייצרו אפקט של שיפשוף מוזהב על העור – למראה של בובת חרסינה צרפתית. את הבחירה בגוון הצליליות אומן האיפור בועז שטיין משאיר לשיקולכן האישי, כאשר בתמונה השתמש בצלליות בגוונים פסטלים כחולים – ירוקים עם נגיעות זהב מבריקות, לצד תוספת של שפתוני גלוס מבריקים בגוון אדום דובדבן, המאפשר הדגשה ובמה לאיפור העיניים. ולאחר שהברקתן ונפנפתן בריסים החדשים, כל שנדרש הוא להוסיף אביזר פורימי נלווה: פאות, סרטי סאטן, תכשיטים, שמלות ומחוכים. ואפשר לצאת לחגיגות פורים בשמירה על מראה אלגנטי, נשי וחושני

החומרים הדרושים ליצירת המראה:
– מייק אפ מוצק: הבהיר מגוון העור
– קונסילר מוצק: לנקודות אור
– פודרה שקופה: P1
– סומק בגוון ורוד בובתי: B25
– קייק אייליינר חום ושחור: לתיחום העיניים והגבות
– עפרון לבן
– ריסים שלמים
– צלליות דחוסות בגווני פסטל:E145, E177, E116
– צלליות אבקה: D70, D61, D11
– שימר נוזלי מוזהב
– מסקרה שחורה
– גלוס אדום: 1, 12

קרדיטים:
איפור: בועז שטיין
צילום: ארז תום-חי
סגנון והפקה: יונתן פרימרמן
ע. סגנון והפקה: דנה לפסקר
דוגמנית: אלכסנדרה ל”חן מודלס”